Message
 
Message
image
Oppdaterer søket ditt. Et øyeblikk.
Vi laster inn innholdet i handlekurven din med alle detaljer.
Et øyeblikk.
Lansering av glassvalgs veiviseren,
vennligst vent ...
Launching product details page,
please wait...
Vi legger til dine valg i handlekurven din; et øyeblikk
Sender e-mail,
vennligst vent...
Applying new Stylist to your order.
Et øyeblikk.
You are being logged into your account.
Et øyeblikk.
vennligst vent...
Processing. Please wait.
Your order is now being downloaded as a pdf document on your device. You may have to open the download folder to see and open the order pdf.
Du blir nå logget ut, men vi lagrer valgene dine. Dette tar et øyeblikk. Takk for tålmodigheten.
We are preparing a copy of your order.
Et øyeblikk.
Gå til vår Facebook side Gå til vår YouTube side Gå til vår Twitter side Live chat med vår kundeservice Email this pair to me Kontakt oss på:
Hedrumveien 2798
3282 Kvelde
NORWAY

Telefon:934 16 558Fax: +1 866 894 2781
Vi kan nås på 934 16 558 Klikk på ikonet for live chat med vår kundeservice
Betalinger og Leveringer
Tilbake til FAQ siden

Hvor mye koster det i frakt?

Frakt ca. kr.50 (avhengig av valutakursen).

Hva er mulige betalingsmetoder?

Vi aksepterer de fleste store kredittkort (Visa, MasterCard, Discover og American Express) og Paypal.

Hvor lang tid må jeg vente før jeg får mine briller?

Vi starter jobben med bestillingen din innen 24 timer etter mottak av den, men tiden det tar å gjøre brillen ferdig bestemmes av ditt valg av glass. For eksempel er bestilling av lagerførte glass ferdig raskere enn bestilling som krever progressive glass som må skreddersys for deg.
Uansett streber vi etter en leveringstid på 2 til 3 uker. Det tar sjelden lengre enn 2-3 uker før du har din nye brille.

Hvordan lagrer jeg min brilleattest

Du kan velge å lagre din brilleattest på kontoen din på vår nettside for raskere og mer praktisk shopping neste gang. Du kan gjøre dette på 2 forskjellige måter.
1. Bruk av "Mine brilleattester"
Når du er logget inn på nettstedet, klikker du koblingen "Min konto" øverst til høyre på siden. Deretter navigerer du til "Mine brilleattester" i menyen til venstre. Deretter kan du enten opprette eller velge profilen for å lagre brilleattesten. Deretter oppretter du en ny brilleattest og legger inn verdiene.

2. Du kan også lagre brilleattesten når du bestiller en brille. Merk av i boksen "Lagre denne brilleattest".

 

 

save rx

En ny linje vises. Her skriver du inn navnet for å identifisere brilleattesten og datoen for når synsundersøkelsen ble foretatt. Klikk deretter på oransje "Lagre brilleattest" -knappen.


save rx name

Du kan lagre mer enn en brilleattest på kontoen din.

Jeg har gjort en feil ved utfylling av brilleattesten!

Så snart du oppdager feilen, kontakt oss. Du kan velge å chatte med oss, ringe oss på 93416558 eller email oss på RX@visio-rx.com. Vennligst oppgi bestillingsnummeret ditt.
Etter 24 timer har produksjonen av brillene allerede begynt, og du kan bli belastet for  eventuelle forandringer i etterkant.

Vil Visio-Rx selge informasjonen om meg videre?

Vi hater spam like mye som du gjør. Vi selger aldri vår kundeinformasjon til noen eller noe. For mer informasjon, sjekk ut vår personvernpolicy.

Er mine kredittkortopplysninger sikre?

Vi bruker en sikker transaksjonsserver gjennom Paypal, som garanterer sikkerheten til sensitiv personlig informasjon.

Vi har også SSL-kryptering på nettstedet vårt.

Hvordan betaler jeg?

Når du har bestemt deg for hvilke produkter du vil handle, er det enkelt å betale. Gå til "Min handlevogn" øverst til høyre på skjermen. Gå gjennom innholdet i handlekurven din, og klikk deretter på oransje "Fortsett til Kassen" -knappen. Dette tar deg til betalingssiden.
På betalingssiden velger du den foretrukne betalingsmåten. Skriv inn den nødvendige informasjonen og klikk på den oransje "Bestill" -knappen. Når du ser bekreftelsessiden, har du sendt bestillingen din.

The shipping cost printed on my label is different than what I was charged. Why?

Keep in mind that we ship all orders in 2 steps:

  1. First, we ship every order to our office in Michigan.
  2. Second, orders are taken to the post office, and mailed from Michigan to each individual customer's shipping address.

The shipping price that is printed on your box only represents the shipping cost for the second step in the shipping process.

Do you ship worldwide?

Yes, we do. If you do not see your country listed for shipping, please contact our customer service and we will add it to our selection.

Shipping costs world wide vary from country to country. Currently, shipping costs vary between $15.90 and $25.90.

Tilbake til FAQ siden

FAQ

Hva er inkludert i prisen?

Alle våre briller har følgende inkludert i prisen:

1.     Standard glass (Plast C39...les mer

Velkommen
Virtuelt speil
LOGG INN
LOGG UT