Message
 
Message
image
Oppdaterer søket ditt. Et øyeblikk.
Vi laster inn innholdet i handlekurven din med alle detaljer.
Et øyeblikk.
Lansering av glassvalgs veiviseren,
vennligst vent ...
Launching product details page,
please wait...
Vi legger til dine valg i handlekurven din; et øyeblikk
Sender e-mail,
vennligst vent...
Applying new Stylist to your order.
Et øyeblikk.
You are being logged into your account.
Et øyeblikk.
vennligst vent...
Processing. Please wait.
Your order is now being downloaded as a pdf document on your device. You may have to open the download folder to see and open the order pdf.
Du blir nå logget ut, men vi lagrer valgene dine. Dette tar et øyeblikk. Takk for tålmodigheten.
We are preparing a copy of your order.
Et øyeblikk.
Gå til vår Facebook side Gå til vår YouTube side Gå til vår Twitter side Live chat med vår kundeservice Email this pair to me Kontakt oss på:
Hedrumveien 2798
3282 Kvelde
NORWAY

Telefon:934 16 558Fax: +1 866 894 2781
Vi kan nås på 934 16 558 Klikk på ikonet for live chat med vår kundeservice
Bestille fra Visio-Rx
Tilbake til FAQ siden

Hva er inkludert i prisen?

Alle våre briller har følgende inkludert i prisen:

1.     Standard glass (Plast C39).  Index 1,50 eller Index 1,57. (Eventuelle oppgraderinger er ikke dyrt)

2.    4 forskjellige overflatebehandlinger. Les mer her

3.     Etui. Du velger mellom 3 farger: Brun, blå eller sort

4.     Microfiber klut. Du velger mellom 4 farger: Gul, fiolett, hvit eller rød

5.     3-i ett mini-verktøy: Skrutrekker, stjernetrekker og fastnøkkel. Du velger mellom 3 farger: Blå, hvit eller rød.

6.     Nøkkelring

7.     Et år garanti mot fabrikasjonsfeil

Vi tilbyr våre kunder det absolutt beste brille-kjøp på nettet. 


Hvorfor er briller fra Visio-Rx så billig?

Vi kjøper våre glass og innfatninger direkte fra fabrikkene som produserer dem, og sender besparelsene rett til deg. Butikker har mange mellommenn som ender opp med å kjøre opp prisen på brillene dine betydelig. Se denne videoen for en fullstendig oversikt over prosessen:

Hvordan er brillekvaliteten?

Vi er stolte av det faktum at vi har samme utvalg av kvalitetsglass som du finner hos en tradisjonell optisk butikk, men vi tilbyr dem til en mye rimeligere pris.
Vi er også mye mer ærlige når det gjelder kvaliteten på innfatningen enn hos en optiker; Faktisk har vi brukt en "Anbefalt bruk" kategorisering for hver innfatning i vår samling. Ved hjelp av denne kategoriseringen kan du se om materialet i innfatningen passer for konstant, ofte eller sporadisk bruk. Du kan til og med bruke det som et søkekriteria for å finne din innfatning.

Hvorfor tilbyr dere ikke designermerker?

.

Det er flere grunner til at vi har valgt å ikke tilby dyre designermerkene:

  • Prisen: Disse innfatningene er svært dyre, mye på grunn av bl.a. alle markedsførings- utgiftene det må investeres i.
  • Kontrollerte distribusjonskanaler: Designer merkevarer er fokusert på å selge gjennom «high end» butikker for å opprettholde en aura av eksklusivitet.
  • Kvalitet: Kvaliteten på merkenavnene vi tilbyr er den samme som kvaliteten på dyre designerinfatninger.
  • Bildestøtte: Vår nettside har den beste bildestøtten for visning av innfatninger på nettet. Vi tar alle bildene internt for hele vårt utvalg av innfatninger. Designerinnfatningene tilbyr bare noen få bilder av ganske dårlig kvalitet; Deres salgsstrategi støtter ikke nettbasert salg.

Vårt mål er å tilby flotte, fasjonable innfatninger og glass til en rimelig pris for våre kunder.

Hvordan bestiller/velger jeg glass?

 

Når du har funnet din innfatning, er bestilling enkelt. Du kan enten klikke på den oransje "Legg til glass" -knappen når du peker på en innfatning i galleri-siden. Eller hvis du er i produktdetalj-siden, klikk på den oransje "Legg til i handlekurven - Velg glass" -knappen.

Dette tar deg til utsjekkingsprosessen som bare handler om å fylle inn opplysningene fra din brilleattest, velge glasss og velge ditt gratis tilbehør (og eventuelle oppgraderinger hvis ønskelig). Betaling via vår sikre server kan gjøres ved å gå til handlekurven din og klikke på oransje "Fortsett til Kassen" -knappen.


add to cart

Hvilke betalingsmuligheter har jeg?

Vi aksepterer de fleste store kredittkort (Visa, MasterCard, Discover og American Express) og Paypal.

Hvordan får jeg en kopi av min brilleseddel?

Har du vært hos en optiker å tatt en synstest, har du krav på å få utlevert en kopi av synstesten uten kostnader.

Hvordan sjekker jeg statusen på min bestilling?

For å sjekke statusen på din bestilling, følger du disse trinn:
Logg inn på Visio-Rx.no-kontoen din
Klikk på "Min konto" øverst til høyre på siden (under søkeboksen).
Klikk på "Bestillingshistorie" i navigeringsmenyen til venstre.
Klikk på + symbolet under "Bestillings Framdrift" for å sjekke statusen til brillen dine.

 

Hvor ofte burde jeg sjekke øynene mine?

Den generelle anbefalingen er hvert 2. år. Hvis du derimot merker forandring i synet før den tid, bør du kontakte optiker så fort som mulig.

Du har kun 2 øyne. Ta godt vare på dem.

Bytter dere glass i min gamle brilleinnfatning?

Vi utfører dessverre ikke denne tjenesten.

Hvorfor er bakgrunnen på noen bilder mørke?

Vi tar mange bilder av hver innfatning i vår samling, men hva hjelper det hvis de ikke viser innfatningen tydelig?
Noen lyse innfatninger i vår samling må vises mot en mørkere bakgrunn for at du skal kunne se innfatningen og detaljene bedre. Hvis du ser en innfatning mot en mørkegrå bakgrunn, har vi gjort det for at du skal kunne se innfatningen nøyaktig slik den er.

Tilbake til FAQ siden

FAQ

Velkommen
Virtuelt speil
LOGG INN
LOGG UT